söndag 3 maj 2020

www.hjart.nu alternativ till årets Kul-Tur

Bilder från Kul-Tur för 6 år sen i min ateljé på Guldsmebackens bygdegård, www.guldsmebacken.se 
jag hade i år åter igen tänkt ha min ateljé där öppen, efter att flera år deltagit på Härke Konstcentrum.
Jag hade även tänkt ha fika försäljning till förmån för bygdegården, pga Covid-19 blev detta inställt, så nu tänker jag att ni istället kan ta en fika hemma, kolla detta på datorn och swisha en slant till bygdegården, som nu förlorar stora intäkter, även pga allt annat som blir inställt,
Swishkonto 123 207 44 41 Tack!
.. idag blir det nämligen alternativ digital Kul-Tur nämligen projektet hjART det skulle bli direktsänt men det blir pga teknikstrul inspelade möten med konstnärer och konsthantverkare i Jämtland och Härjedalen som Åsa Maria Hedberg ordnat, gå gärna in på www.hjart.nu , kl 14 ska jag delta, från ateljén på bygdegården, välkommen att kolla from ca kl 16 finns det nog att se och höra och detta  : )





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar